Om mig

(Det här inlägget kommer finnas under en flik under headern senare!)

 

Jag är för tillfället 16 år och fyller sjutton i början på juli. Jag har varit fotointresserad så länge jag vet, kommer ihåg en gång då jag på dagis hade med mig en liten kamera på "lekdagen" som jag fotade allt och alla med. Det är med största trolighet från pappa fotointresset kommer, han har jobbat på först expert (fotoavdelningen) och sen olympus, och därför har vi en hel del kameror hemma också. Men jag bytte till Nikon för snart ett år sen, och har en Nikon D90.

Annars har jag också en hund och jag spelar trummor. Jag är blond, blå/grön/gråögd och går samhällsvetenskapliga linjen på en skola här i Lund. Vad ska man skriva mer i en presentation egentligen? Men om ni undrar något är ni välkomna att fråga!

 

Båda bilderna är tagna av kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback