gave you all i had

Googlade runt på lite listor, hittade en del på cosmopolitan, men denna var den enda jag orkade göra typ.

Dagens humör: askalaspepp

Dagens mående: brao

Dagens borde: göra läxorläxorläxor

Dagens frisyr: lika tråkig som vanligt, utsläppt. Fats med några slingor som inte hann torka innan jag gick och la mig och därför står rätt ut typ. Snyggt.

Dagens klädsel: strumbyxor+skjorts+linne+skjorta+rubikshalsband

Dagens planer: boka biljetter till johnossikonsert!

Dagens vill ha: biljetter till johnossikonserten. Och en ny dator. Och min klocka som jag beställde.

Dagens längtan: konserter, sommar, värme, resor, allt.

Dagens fundering: hur fan står man på ett ben på skridskor?

Dagens beroende: godis. As usual.

Dagens tråkigaste: tyskan.

Dagens tidning: typ ingen. Sydsvenskan isåfall.

Dagens låt: johnossi - press hold eller melissa horn - långa nätter. och grenade - bruno mars


Kommentarer
Postat av: Sofs

jag älskar ditt hår!!!!!!

2011-03-01 @ 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback