i have to go

 

Tänkte börja fixa på en ny design här, är redan lite trött på den gamla, men jag blir så himla irriterad för att jag inte vet hur jag vill ha det och att jag inte vet hur man får det så. Om ni är några designexperter där ute får ni gärna hjälpa mig. Färgtips behövs också, behöver förslag till en färg som jag kan ha som huvudfärg, annars blir hela bloggen svart och vit, vilket är lite tråkigt. Förslag? :)

Annars så har vi fått rit&skrivplattor idag från skolan, vilket jag tycker är megakul :D Efter lite övning så går det faktiskt hur bra som helst att skriva med den.

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

GISSA KÄNDISEN. Vet du vem det är? 3 stycken med rätt svar blir länkade, lycka till!

2011-03-15 @ 18:43:11
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback